Pokud se Vám nedaří přihlásit do aplikace pomocí certifikátu vydaného factoringovou společností, potom se může jednat o následující problémy:
Chybně zadané heslo k certifikátu. – Zkontrolujte, jestli nemáte zapnutou klávesu CapsLock a zda-li zadáváte správně malá a velká písmena v heslu. Pokud zapomenete heslo k certifikátu, musíte si založit nový certifikát pomocí vytvoření Žádosti o certifikát. Podrobný popis založení žádosti o certifikát naleznete v kapitole Žádost o elektronický klíč.
Platnost certifikátu vypršela. – Kontaktujte vydavatele certifikátu pro jeho obnovu.
Certifikát je podepsán neznámým vydavatelem. – Certifikát není vystaven certifikační autoritou factoringové společnosti, pro přihlášení založte nový certifikát pomocí Žádosti o certifikát. Podrobný popis založení žádosti o certifikát naleznete v kapitole Žádost o elektronický klíč.
Copyright © ARBES, 2023