Organizace dokumentace

Dokumentace je tvořena elektronickou nápovědou, která může být i šířena i v tištěné podobě.

Dokumentace se skládá ze čtyř základních dokumentů.

Základním dokumentem, který právě čtete, je Popis systému, v němž se seznámíte se základními koncepty systému a utvoříte si tak přehled o možnostech a architektuře systému. Také se zde nacházejí i technické parametry pro provoz systému eFactoring. Tato dokumentace je určena všem novým zájemcům o systém, kteří se chtějí stručnou formou seznámit s tím, jak systém pracuje.

Druhým dokumentem je Ovládání systému. Tato dokumentace slouží novým uživatelům k seznámení se s principy ovládání systému, ale mnohdy pomůže i zkušeným uživatelům nalézt další dosud nepoužívané možnosti systému usnadňující jejich práci.

Třetím dokumentem je Uživatelská dokumentace, která popisuje všechny základní pracovní postupy se systémem krok po kroku. Je určena uživatelům systému k připomenutí pracovních postupů u jednotlivých agend.

Čtvrtým dokumentem je Referenční dokumentace, která popisuje detailní význam jednotlivých atributů. Tato dokumentace navazuje na uživatelskou dokumentaci a je určena pro pokročilé uživatele a administrátory systému.

Copyright © ARBES, 2023